Τα προϊόντα μας δεν υπάρχουν σε στοκ!
Φτιάχνονται κατόπιν παραγγελίας αποκλειστικά για εσάς.

Αν δεν έχει ξεκινήσει η επεξεργασία της παραγγελίας σας μπορεί να ακυρωθεί χωρίς καμία επιβάρυνση, με επιστροφή των χρημάτων σας όπως ορίζει η κάθε τράπεζα.

Δυνατότητα επιστροφής προϊόντων μπορεί να γίνει εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής και παρακαλούμε λάβετε υπόψη σας τις παρακάτω προϋποθέσεις:

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο σε προϊόντα συσκευασμένα και μόνο στην περίπτωση που το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο, στην αρχική του κατάσταση και η συσκευασία του δεν έχει παραβιαστεί και όλων των προϊόντων που έχουν αλλοιωθεί λόγω θερμοκρασίας κατά τη μεταφορά, είναι σπασμένα ή φθαρμένα.

Δεν περιλαμβάνονται τα προϊόντα (κεριά, αρωματικά χώρου) που έχουν φτιαχτεί κατά παραγγελία, όταν είναι σε άριστη κατάσταση.

Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα των  14 ημερών από την ημέρα παραλαβής ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, η luxurymoments.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους ή επιστροφή χρημάτων.
Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η προσκόμιση της απόδειξης.
Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε μπορούν να αποσταλούν σε εμάς μόνο μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε και αυτό θα γίνεται κατόπιν συνεννόησης μαζί μας. Σε διαφορετική περίπτωση επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής της επιστροφής χωρίς συμψηφισμό.

Εφόσον επιστρέψετε ένα προϊόν θα ενημερωθείτε μέσω email και κατόπιν έχετε δύο επιλογές:

1. Αντικατάσταση Προϊόντος
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αντικαταστήσετε ένα προϊόν που είναι ελαττωματικό δεν θα επιβαρυνθείτε με οποιαδήποτε χρέωση και θα σας αποσταλεί το αντίστοιχο προϊόν σύντομα.

2. Επιστροφή Χρημάτων
Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε μέσω email και θα πραγματοποιηθεί σε διάστημα εντός 10 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων από την εταιρεία μας.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Βήμα 1. Επικοινωνήστε μαζί μας στέλνοντας email στο info@luxurymoments.gr
Βήμα 2. Συσκευάστε το προϊόν στη συσκευασία με την οποία σας είχε σταλεί, προς αποφυγή φθοράς κατά τη μεταφορά του. Τοποθετήστε στην ίδια συσκευασία την απόδειξης αγοράς.
Βήμα 3. Στείλτε το πακέτο με την Courier που συνεργαζόμαστε, καλώντας για παραλαβή, στο τηλέφωνο που θα σας έχουμε υποδείξει στο email.

Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής που αναλύονται παραπάνω, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα επιβαρύνουν τον ίδιο.

Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις;
Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@luxurymoments.gr